Sunday, May 3, 2015

aFteR fOrTNiGhT


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




Ampuuunnn tuanku beribu ampun. Lama hoi tak update belog nak kata bersalah tu tidaklah sebab belog sendiri kisah pulak aku update ke tidak tapi nak mintak ampun tu sebab ada jugaklah satu dua stalker yang bertanya tak ada cerita baru ke oh terima kasihlah stalker sebab bertanyakan khabar saya to be honest tak ada benda yang baaammm sangat nak cerita baaammm tu maksud dia macam gempak laaa. So tak ada cerita baaammm, maka tak adalah update. Jujur tak ada.






Last two weeks, told you my worst day of my life. Nak cerita pasal ex lagi ke? Cukuplah. Masih tak boleh bayangkan betapa dasyatnya aku punya kecewa masa tu like if you ask me what is my biggest disappointment in life well you know the answer. Him. Kecewa yang teramat sangat sampaikan aku tak tahu nak describe macam mana perkataan kecewa tu kalau ada level kecewa yang paling tinggi dalam kamus dewan bahasa haaa itulah perkataan yang akan aku letak dekat sini.





Things happened for reasons. Walaupun aku belum nampak hikmah di sebalik semua benda yang jadi, tapi aku tahu, aku takkan selamanya kecewa macam ni. Yuno, the healing process pun bukan sebulan dua. Tapi belajarlah. This is life. Lately, aku sibukkan diri dengan macam-macam benda. Sebab tu tak larat nak update. Kerja. Cari kerja. Buat kerja. Buat-buat ada kerja. Ni kebetulan cuti labor day, sambung wesak day, sambung cuti weekend, tu yang TER- rajin nak update belog, oh lupa nak bagitau satu benda lagi...






This is my graduation invitation. Will be this coming Saturday. Pernah berangan nak konvo dengan future-partner-to-be la kononnya. Rupanya this time around pun single jugak. But still mak ayah adik-adik semua ada. They deserve this the most. Kalau entry ni letak kad konvo, next next entry letak kad kahwin insyaAllah. Kau jangan esaited sangat tuan tanah kedaun pun aku tak jumpa lagi.






Sekian. Itu saja update kali ini. Featuring brother bear in da haus esaited tahap apa ntah yang kakak beliau tak pulak heran nak terkinja-kinja berjubah dalam rumah sungguh tak ada perasaan nak pegang skrol ke apa beli baju hari tu pun sebab kena paksa dengan mak omaigad semangat tak sampai lagi barangkali ok bye kita tengoklah dua tiga hari ni macam mana.





No comments:

the history

Followers