Thursday, May 21, 2015

WhY BaD bOyS?


BISMILLAHIRRAHMANIIRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




Aku bukan spesis manusia yang suka bila ada banyak soalan dalam kepala. 'Kenapa macam ni?' 'Kenapa macam tu?'. Selagi aku boleh gugel, aku akan gugel sampai dapat jawapan. Tapi bila deal dengan perangai manusia, aku belajar untuk terima hakikat, bukan semua soalan aku boleh gugel. Bukan semua soalan 'kenapa...' akan dibalas dengan 'sebab...'. Dan kadang-kadang, bukan semua soalan tu aku perlu tahu jawapannya.





Well, when I'm too busy talking about boys and their 'bad' behavior, actually... it doesn't mean that I hate them. Or their behavior. Bad boys ni kadang-kadang ada comey dia. Macam budak kecik kadang-kadang. So nak cerita yang sejujur-jujurnya actually lelaki yang aku attracted to, memang selalunya bad boys. Tapi bila diorang start buat benda-benda 'bad' diorang tuu, aku balik yang meroyan. Ntah pape ntah kan perangai.





And the reasons why they are attractive... ok... aku tak rajin nak cerita every single reason kenapa bad boys ni attractive sebab the way aku bercerita pasal Encik Domoi before and everything he did, baik ke buruk ke, you know, that's the reason I attracted to him. Ok dah. Habis. Still moving on. Jangan tanya what my current status is dah la cakap pasal dia macam tak pernah ada perasaan kan gila punya perempuan.





Tapi bagi aku, semua lelaki pun ada diorang punya 'bad' side. Nampak tak nampak je. So yang selalu sangkut tu biasanya yang tunjuk perangai awal-awal. Keluar kuku taring semua. Sebab tu perempuan macam aku senang lekat. Ntah. Sampai sekarang actually tak jumpa the real reason why bad boys ni attractive. Kalau gugel, memang akan keluar jawapan. Tapi kalau jawapan daripada diri sendiri... to be honest, I don't know if I can answer that or not. 





But one thing for sure, bad boys, doesn't mean they are bad. So, tak yah nak judgmental sangat. Bagi aku, if they used to make me happy, if they used to make me laugh, if they used to be part of me, I will never hate them. Tak dapat apa hidup dengan membenci. Gituuu. Ok dah. Sebab bila orang dok baca entry aku yang sebelum-sebelum ni lepas tu rasa macam offended ke camana ntah terus ingat aku ni asyik nak kondem lelaki je omaigod lelakilah spesis yang paling aku suka sekali atas muka bumi ni berbanding dinosaur, beruang atau monyet. Belum tahap nak jadi gay lagi jadi tak ada reason aku nak benci lelaki. Dan awak... para lelaki yang tengah baca tuu, takyah nak sentap sangatlah bila saya tulis entry pasal lelaki ye... I love you too you know.





actually this is the answer. 





why I love bad boys?





cuz i'm a bad girl.





too.





^_^





Bad girl yang mempunyai ciri-ciri keibuan. Bukankah itu sexy?

No comments:

the history

Followers