Wednesday, August 26, 2015

#BeRCiNTaDiCoFfEeBeaNsSuBaNg


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




Masih belum puas berkasih sayang. Akhirnya kantoi dengan grup friday night yang aku lepak dengan Encik Sigala pasal initial plan nak date dengan gegirls tapi aku postpone bawak ke next day korang kenapa tak boleh tengok aku bahagia bukankah kita berunion jugak akhirnyaaa???






Besan-to-be and son-in-law-to-be. Which when I finally see him terus rasa macam teruja amboi-amboi anak aku kemain dia punya posiiiinnnggg...






This is just, "Irpan-jum-selfie" punya pose.
Bila aku cakap, "Irpan-buat-muka-handsome".






Terimalaaaaahhh...






Anyway, here's the girls. Minus perut Peah yang sudah tujuh bulan. Minus muka Anis yang floles gilaaa. Minus Iema yang jauh di Jeddah. Minus abang Nabel sebab kalau nak capture Pean and Anis, nak tak nak memang kena masukkan dia sekali so no choice and itupun selepas akhirnya berjaya menjinakkan Irpan kalau aku upload gambar lain-lain memang takkan pernah anak menantu aku itu bergambar dengan sopan santun. Minus Wan a.k.a laki si Peah mana dia pergi entah time ni. Minus laki aku jugak kalau tidak disebabkan hidung dia berlari-lari (running nose) selepas ke Bukit Tinggi tuuu, lama dah aku paksa dia datang reunion ini perghlakiakukatanya...





Well, of course I was sooooooo excited bila perut committee member paling kiri tu makin besar oh mai rasa teruja camana ntah nak cakap lupa ambek gambau perut dia tapi perempuan gila ni bukan dia peduli orang esaited nak tengok perut dia ke apa esaited nak tayang breast mangkok piang nak jadi mak orang pun tak reti nak bertaubat lagi. Lepas tu ada hati nak letak nama Lily yang aku dah chop bertahun-tahun yang lalu lantak kaulah ambeklah Lily ke, Lulu ke, Lala  ke, asalkan kau selamat beranak dah itu je aku nak cakap...






Berlokasi di Coffee Beans.
Pun nak bagitahu jugak.






Now, aku dah mula rasa was-was untuk menerima beliau sebagai menantu aku. Apatah lagi selepas asyik dikalahkan berkali-kali main chess syiling apa benda ntah main chess pakai syiling.
Ok bye!





No comments:

the history

Followers