Wednesday, March 25, 2015

bLuR


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT





Yuno perasaan aku at the moment?





Macam ni...



 Blank




Nak dekat dua jam jugak ah aku dok hadap screen macam ni dari tadi. Bukan sebab tak tahu nak cakap apa, tapi sebab tengah organize, apa benda yang aku patut cakap dulu. Nak bagi nasihat ke, nak meroyan ke, nak perli orang ke, nak buat luahan perasaan ke, nak menggila ke, rasanya semua tu pun boleh masuk dalam satu entry ni. Tapi... Tetap blank.





Blank tu sebab lost sebenarnya. Sebab dia hang. Student aku selalu tambah 'hangover'. Kadang-kadang kalau kita pandang something, otak akan automatik analyze what when who which how semua soalan akan keluar. Tapi aku dua tiga hari ni macam loading sket. Maybe you can say in term of feeling, I am feeling-less at the moment. Walaupun Encik ______ (still tak tahu nak letak nickname apa) selalu bagi aku mengilai sorang-sorang tetengah malam, tapi masih lagi... yuno... blur...




Ntah apasal ntah?
Any idea folks? - Jauh daripada Tuhan? - Mungkin





 Nah. Selfie bawah meja...



No comments:

the history

Followers