Monday, March 30, 2015

I'm WaiTiNg


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT





Susah nak rasa bahagia dalam hidup ni kalau hati asyik nak rasa dengki, sakit hati, benci, dendam dekat semua orang, setiap masa. Susah nak enjoy. Tak rasa fun dalam hidup. Lepas tu, dah tau dok bercinta dengan orang yang salah tapi tak nak break up. Lepas tu tak nak move on. Lepas tu tak nak buat perubahan. Tak nak start something new. Lepas tu tak nak keluar memana. Tak nak bercampur dengan orang. Lepas tu tak nak luahkan apa dalam hati. Lepas tu bila orang tanya, mula nak cover up everything. Lepas tu tak nak buat decision. Tak tahu arah tuju nak ke mana. Lepas tu asyik nak avoid masalah instead of selesaikan masalah. Kamon. Sampai bila?





Serius, ramai suruh aku fight balik. Ramai bagi aku idea ala-ala-revenge giteeew. And serius, bukan aku tak nak. Bukan aku tak boleh. Benda gila apa aku tak pernah buat kau tanyalah. Tapi sebab benda-benda revenge ni bukan fun pun nak buat. Bagi syitonirrojim lompat-lompat bahagia semata....





So, aku senang macam ni...









Kalau aku memang ada sakitkan hati orang, kalau Tuhan turunkan segala bala dekat aku, really, I will tell myself, "I deserve this". So, kalau aku pulak yang disakitkan, whateverlah. I do believe in karma (well, it actually really does exists). So...




Alash nak layan.
I'm gonna wait. You oso gonna wait. Lets wait togedaaaaa!!!





p/s: itu gamba dua minggu lepas ke apa ntah tunggu traffic light ijau kemainlah lama hah.

No comments:

the history

Followers