Wednesday, April 22, 2015

CoWaRd


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM




"You will never know your limit until you push yourself to them."





True. Aku sendiri tak tahu jauh mana limitation aku. Sebab sebelum ni tak pernah bercinta, now aku rasa. Sebelum ni tak pernah rasa kecewa. Now aku rasa. Sebelum ni tak pernah tahu yang aku sangat penyabar dan determined. Now aku tahu. Sebelum ni tak pernah tahu gila aku tahap mana. Now aku tahu. I found out a lot of new things about myself. It was fun and miserable at the same time. But at least now I know how it feels. And one day, I will look back at this day, cerita dekat anak-anak aku, 





'yuno girls, mak dulu pernah ...', 

'yuno boys, kalau mak tak kenal ex mak dulu, mungkin sekarang ...'

'yuno anak-anak, how I met your apak? he was ...'





Senyum terbayangkan dialog masa hadapan. *imagine I'm smiling right now*. Imagine jugak macam mana my next person will be? Macam mana aku punya sayang dekat dia. Sebab orang yang salah pun aku dah sayang gila macam ni, so I have no idea how I will love the 'right-one' nanti. 





Well, ini tulis dalam keadaan emosi dah stabil... nak baca apa yang aku tulis masa aku emosi tak stabil and meroyan gila-gila past few days...? Nah!





Dibaca dari bawah ke atas. Kiri ke kanan. Tq.





Anyway.. twitter memang selalu jadi tempat aku luahkan every single thing right away tanpa memikirkan perasaan sesiapa. On the spot. Yes. On the spot. Sebab tu bila now dah hari ketiga, bila emosi dah ok, and bila aku baca balik, rasa nak gelak je. Such a kid! Ntah pape ntah perangai seketul Ain Natasha ni. Eh, you takut ke baca ayat I? (takut-kan? yea-I know. because you always are.) Oh, don't worry. Now I doakan you panjang umur. No car crash will happen to you. And your sister too. Semoga tak ada lelaki yang mess and screw up her life. Ok. Bye!





No comments:

the history

Followers