Thursday, April 23, 2015

FaMiLy bbq OuTiNg - MiSsiOn SuCcEeD!


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




It was the busiest weekend ever. Like the whole week I felt like the clock was ticking so fast. Eh, sekejap dah habis kerja. Eh, sekejap dah weekend. Eh, sekejap aku dah drive sampai utara. Eh, sekejap aku dah patah balik Negeri Sembilan. Eh, sekejap aku meroyan. Eh, sekejap aku dah cool down balik. Tak sempat nak digest emosi. Sungguh. Syaitonirrojim apakah yang masuk dalam badan aku ntah.





Anyway, abaikan syaiton-syaiton itu semua. Just nak share event yang aku manage last Saturday. The first event ever sejak aku bekerja obviously it wasn't perfect but I pretty much satisfied and impressed with myself hey kamon, I will never be able to do it without diorang kat bawah ni...






So, thank you my orang kuat. Kak Wan, Lala and Iman.
And Ferra. Tapi masa kitorang shopping ni dia datang lambat sikit. Haaa, kan da takda gamba. Hah!






Thanks to anak-anak yang tolong prepare all the foods. Tukang bakar chicken and lamb and sausages and burger patty and served all of us with nasi and spaghetti and tembikai and rebina semua tu amaigad seriously that was definitely the best part of all laaa. Makan hoi, siapa tak bahagia?






Also thanks to all the colleagues yang datang and support the event. 






Sorry, I snap my portion je. Lupa nak capture yang lelain. Tapi dalam kepala otak ni actually masih dok terbayangkan semua makanan dekat sana rasa menyesal tak habeskan semua hari tu demit!






And all the tukang gila dekat sana.






Amaigad.. I love beach so much! (and diorang pun yea i know)
Tak tahu sejak bila but this is my another pleasure yang tak berapa nak guilty sangat after fireworks. Haa, tibe-tibe rasa nak tengok fireworks jugak.






Oh yes. Tak lupa to my partner in crime, Amin. Event kita berjaya, babe. Tak sesia menari sakitnya tuh di sini. Urgh! I hate you tak pasal-pasal mabuk berjugit segala tepi pantai tu dengan kau. Anyway, you are awesome. You guys are awesome. Yes, sumorang pun awesome. Those who help and support me throughout the event thank you eberibodi. Yuno what? Natasha loves you!!!





Maka sekian habislah sudah reportnya. Kang sembang panjang-panjang korang jugak yang meroyan, muntah segala so baiklah aku berhenti dan sekian kita kembali ke sri pentas. Bye!





No comments:

the history

Followers