Friday, June 26, 2015

sO I'm GoNna GiVe aLL mY sEcReTs aWaY


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




Alhamdulillah, selepas beberapa hari menderita batuk kronik, hari ni nampaknya beransur lega. Kronik tak kronik mana sampai kawan-kawan opis menjeling jugaklah. I seriously need a vacation. Nak pergi cuti wei (macam bau krabi tibe-tibe). Tak ingat last vacation pergi mana? Tengoklah lepas raya nanti. Sekarang mood saving sebab terbayangkan anak-anak buah berderet manadah tangan kat kampung di pagi raya diorang ni tak tahu ke raya nanti birthday maklong maka maklonglah yang diorang patut treat bukan mintak treat haish...





Nak masuk Julai dah... Ohmai, sekejap je dah setengah tahun. How time flies so fast. Dah tua sangat rasa. Remember when I mentioned "14 days to go" since I posted my entry on 1st of June hari tu? (ayat pening) Well, it's not that I forgot about that. I just decided to not talking about that particularly, here. 14th of June. Whatever it is, biarkanlah saja tarikh tu.





Well, another week to go! Anak-anak bakal pulang ke pangkuan ohmai tujuh subjek aku kena hentam this upcoming semester. Get ready to die memang aku kena ke Krabi jugaklah nampaknya ni. Soon baby soon! Aku tak kira... Itu je ke nak cerita? Ye. Itu je. Tujuh subjek ke, tujuhbelas subjek ke, tujuhpuluhtujuh subjek ke at least aku ada reason to be happy and working every single day lately. Ye, lately laaa. Sebelum ni pun happy, tapi lately ni happy dia sampaikan kepala asyik nak senget ke kanan je entah apa pesen ambek gambar ntah dia ni.






Perlu ke aku cerita semua?





Nanti aku fikirkan. Mungkin lepas raya. Sebab macam awal sangat pulak rasa.
Atau mungkin aku patut diam-diam saja. Ok, nak sambung kerja.
Happy weekend you beautiful people!





Nah. Lagu tema sempena tajuk entry. Motifnyaaaaa...






No comments:

the history

Followers