Friday, July 24, 2015

sEkUeL GaMbaU RaYaU KeDuaU


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




Aku masih belum move on dengan gambau-gambau (gambar-gambar) rayau (raya). Sebab sangatlah banyak dan semestinyalah yang banyak-banyak tu selfie selfiaq belaka well, ini bukan gambau rayau pertamau (pertama). Aku belum collect daripada cousin aku lagi makanya aku letak gambau rayau keduau (kedua) maafkan aku sebab tulis macam ni tak tahu kenapa aku rasa sukau (suka) korang harap bersabau (bersabar).






Bukan nak cerita apa pun actually. Aku saja nak letak kronologi ambek gambau family masa pagi raya kedua tu je sebab masa slide satu-satu gambau dalam album tengok dia punya sequel macam cantek macam kelakau (kelakar) pun ada. So itu je nak bagitau. Ok bye!






Take one:
Drag daddy dulu sebab daddy orang first yang siap pagi tuuu. (Selepas aku)






Take two:
Lepas tu tomato muncul terus ambek port tengah-tengah. 
Aku maintain tepi sebab jadi tukang tekan camera timer.






Take three:
Mummy masuk, dia tolak tomato terus turun darjat bersila kawan tuuu.
Padan muka kau.






Take four:
Aku switch position nanti beruang masuk dia tahu mana nak duduk.
Tomato dah take over jadi tukang tekan camera sebab dia paling dekat.






Take five:
Beruang dah masuk. Tapi dia tak ready. Mummy daddy pun tak ready. 
Aku dengan tomato je maintain gedik.






Take six:
Finally, a complete family members with a decent pose.
Yang dok buat 'peace' tu maka tak berapa nak decent sangat pun sebenaqnyaaa.






Mak aku apahal ntah bahagia sangat tu.






Ok dah habis. Sekian saja entry hari ini. Dan disebabkan aku orang yang paling awal siap pagi raya hari tu, dan disebabkan ini aku punya belog, redho sajalah kau semuorang dengan gambau geli ini. Ok bye!





p/s: kau jangan ingat kau boleh lega. raya pictures spamming masih belum berakhir. kau tunggu kau tunggu kau tungggguuuuu!!!

No comments:

the history

Followers