Friday, August 14, 2015

DiNnEr and DaTe - ReTiS JeMpUtaN, DiVaMaTeS


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT



Please search Engineers Coffee sekarang dekat google. It might not be famous (yet) but I'm doing free promotion service bersempena hari Jumaat ni dan disebabkan I'm a coffee-holic juga maka jemput-jemputlah ke Engineer Coffee dekat Bandar Baru Nilai baru bukak weeeiii, I'm not sure bila tapi memang baru lagi laaa. I bet we're still part of the early customers hah kalau bukan sebab ex-staff tempat kerja sekarang yang bukak tak tergerak jugak nak datang sebab konon-konon nak visit member laaa skali member ntah pi mana anyway memang berbaloi la walaupun a bit mahal sepinggan spaghetti 20 hengget haaa apa tak menggeletau kau nak bayau?






The most recommended. Spaghetti Lomak Cili Api. Style habes ntah mana dia dapat idea nak masuk lemak cili api dekat spaghetti actually aku tau it's a cream base spaghetti just letak extra cili laaa itu je pun. Hah. Konfiden komen resipi orang skali kang salah. Ok fine nanti pergi cuba sendiri baru kau tahu apa perasaan aku.






Fettuccine Carbonara dia pun sempoi gak bak ang sebab Kak Wan cakap dia bukanlah into carbonara or creamy-creamy punya type sebab dia cepat muak tapi this carbonara macam kena pulak dengan dia wah wah kemain kalau hakak aku dah komen cenggitu maka kau harus percayalah memang semua makanan dia sangat kena dengan tekak dan selera the divas.






Atau maybe makanan tu jadi kena dengan tekak Kak Wan sebab dia lapau nau nau kot...hah.






See, kemain payah nak ambek gambau sungguh la perempuan ni lapau...






Yes, finally dia pandang kamera dah aku pulak yang gelabah cover muka lapau Iman pun tak reti laaa nak tunggu aku pose indah sikit asal dia ready je dia snap kuanghajau. Oh another thing nak cakap air dia kurang manis sket. But sesuwai laaa dengan tekak aku dah berlemak-lemak makan kau nak bermanis-manis pulak minum dasar tekak Kelantan ok gurau aku tak racist Iman je mintak tambah gula aku ngan Kak Wan takde weeeiii. Next time aku try coffee dia pastu aku up lagi Engineers Coffee ok. Tu je cerita hari ni. Ok dah, bye!





p/s: aritu lepak Little White Coffe dekat Bangi rasa cam nak highlight jugak tuuu tapi sokey laaa next time masih ada insyaAllah... later guys. papai...

No comments:

the history

Followers