Tuesday, August 11, 2015

tHe DiVas ReUNiTe (finally)


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




Alhamdulillah, aku masih hidup. Cuma tak berkesempatan nak mem'belog' dua tiga minggu ni senang cerita aku tak ingat dah bila last aku duduk diam-diam masa weekend and apatah lagi duduk diam-diam sambil menghapdet belog. Oh yang entry sebelum ni pun aku sempatkan jela apa yang yang lalu kat kepala otak sebab tulis dengan penuh emosi itu yang macam laju sikit tu weeeiii...





Tapi this time aku gagahkan diri jugak sebab dah seminggu simpan draft dah la setahun boleh kira berapa kali jumpa lepas tu kuanghajau perangai tak nak simpan dalam belog ye sayang, I tulis entry kita yang finally berdating selepas sekian lama sumpah laaa wei aku tak pernah cukup masa setiap kali melepak dengan perempuan ni...






Nampak muka esaited sebab finally dapat jumpa gay partner...
iklan gigi sekali alang-alang. Caption dia, Haaajaaaaaaarrrrrr!!!!!





 Tapi sebelum tu nak bagitau itu sunglasses baru sila cakap 'it's gorgeous' (paksa). Tq.




And yesh, mana lagi lokasi percintaan kami kalau bukan di Melakau. Setakat ni belum pernah lagi la kalau dating dengan Haajar lua kawasan Melakau yes itu Haajar kau readers jangan berani tanya siapa-haajar dia femes kot dalam belog aku sekarang je dia da selow down sket sebab masing-masing pun busy lepas tu jarang-jarang jumpa tapi setiap kali jumpa pun tak pernah puas hanta ujiaan keimanan sebab beliau sangatlah tabah dan sabar dan pasrah ke camana ntah nak cakap setiap kali aku sarcastic ke meroyan ke mengarut ke ntah apa-apalah dia memang redha je dengan aku. Nampaknya, jauh bukanlah alasan untuk kau setia Haajar. You're still you. Phew.






Tapi walaupun Melakau, kali ni lain sket lokasinya Dataran Pahlawan gigih kan tengah-tengah panas bergambau semata-mata nak latar belakang tulisan DP tuuu. DP bukan default picture ye, DP for Dataran Pahlawan.






Adoooii, tak tahu kenapa aku dan perempuan ni gigih nau-nau.






Panas terik kot wei kau bayangkan laaa SK-II treatment aku hancur dalam beberapa minit di Dataran Pahlawan itu kau nampak tak betapa aku sayang kau Haajar. Demi kau aku sanggup... aku sanggguuupppp! And thanks to 360 jugak. Tidaklah ketara sangat muka monster bawah terik mentari.






Ok, ni konon-konon nak ambek gambau ala-ala retis kena terjah ngan paparazi kan tapi kamera ntah cap apa berangan jela weeeiii penat aku gigih raba sunglasses dalam beg kejadah apa ntah pakai spec dalam bangunan gila punya orang!






Part tangan aku punya camera, lagilah haram jadah jadinya. Tak ado tokoh paparazi maaflah wei Haajar rosak gambau kau. Tapi kepala hotak kau punya idea jugak yang gila sebenarnya aku tak terfikir nak paparazi mamarazi ke apa ntah mana kau belaja perangai camni ni Haajar...





Sekian, tak ada apa nak membebel lagi dah. 
Aku tengah pening-pening, mabuk-mabuk sebenarnya ni tapi sebab nak update hari ni jugak, nah, perhentian terakhir Grind Shack ke apa nama ntah kau tengok sendiri laaa gamba last skali tuuu.






Muchroom suuuppp for me.
(sukatilah aku nak eja camana)






and chiken chop for haajar.






Well, yuno the agenda, bukan kisah sangat nak makan ke apa. Nak melepak, mengumpat, meroyan, melalak-lalak kasi drama keluar semua itu sahajalah kerjanya. Maka gamba tu letak side to side sebab nak bagitau timing melepak dia tuuu daripada siang bawak ke malam itu sahajalah nak bagitau sekian terima kasih. Ok bye! 





Haajar, as always, you're the best. Aku dah keluar perangai paling extreme untuk bagi kau annoyong hari tu pun tapi kau tetap cool as like tak berubah rupanya kawan aku ni. And that's why I love you and I will forever do. Till our next meeting. Please make it to Perak darling. The team will not be perfect without you. Gituuu...





No comments:

the history

Followers