Friday, October 23, 2015

I hEaRt YoU aGaiN, BaBy


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM WBT




Selain daripada meroyan dan membebel sorang-sorang di sini, hobi aku juga adalah untuk menaikkan level meroyan kawan baik sendiri. Semorang pun tahu sudah berapa tahun aku melakukan hubungan sonsang dengan perempuan ini it's like kadang-kadang she reeeaaaally makes me feel emotionally confuse (astaghfirullah ayat akuuuuu...)





Oh, let me get this right, aku masih straight kau jangan fikir yang bukan-bukan. Cuma nak cakap, kadang-kadang bila setiap kali pun hanya aku yang mention i-love-you i-love-you dekat orang so hari tu aku sesaja buat drama dengan perempuan ni kononlah nak taching ceritanya biarlah rahsia, tapi kalau dah sampai meleleh air mata si Haajar ni aku kerjakan, well aku tahu dia juga sayangkan aku...muahaha kejamnya menguji kasih sayang sampai macam tu sekali.







As always you're the besh baby. Osemnya handphone you boleh cover muka sembab baru lepas nanges ouch handphone baru ke chuuuuuuuu....???






Well, don't cry bebeh. I always love you eight years together takkan tak faham perangai aaaaiiii...
(muka pujuk budak menangis)






So after pujuk memujuk dan sesi drama air mata, menjadi aktiviti wajib untuk menodai telefon baru mangsa buli sanggup tahan lapar wei demi bergambar seperti tidak pernah bertemu kamera tak sangka walaupun hampir bergelar kaum-kaum ibu pun rupanya masih berperangai seperti pertama kali memiliki telefon pintar oh how I miss those moments jadi seorang camwhore...






Motif nak tunjuk gambar dinner sebab camera baru perempuan ni ohmai geramnya cantik laaa hoi sumpah kau nampak betapa floles muka maklampir aku di atas tadi kalau nak dibandingkan dengan realiti? - bukan nak promote phone ke apa, tapi kalau rasa-rasa curious ini camera apa nanti tanya tuan tanah kedaun sendirilah ok. I'm not promoting for free.






Now you know why I'm pretty in love with food rather than in love with a man.
Muka satisfied kan?





No tears, no drama, no broken hearted, no paranoia, no bullshit, no RBF, no evolution of crazy a.k.a meroyan, no mixed up of plain nuts and naturally psycho ridiculous retarded stupid cool mentally lunatic sweet deranged freak b**ch attitudes haaaaa ambek kau the real definition when I'm in relationship itu maknanya selagi aku tidak di dalam zon bercinta, kau orang sekelian para pembaca nampaknya terselamat daripada membaca ayat-ayat geli bercampur kejam yang sudah sekian lama aku tidak praktikkan di sini not at the moment I mean.





Anyway Haajar, sorry sebab menggilakan kepala hotak kau sekejap hari tu. You know aku takkan tergamak buat kau menangis (intentionally) and you know very well how my emotions work aren't you baby? So, again, maafkan aku sayang. You're always my favorite shoulder to lean on. Thank you for the moment. I swear I love you.





Gelinya ending. Ok bye. Happy weekend sumorang...!!!





No comments:

the history

Followers