Monday, November 23, 2015

SoRrY, I'm aLLeRGiC To pOyO-NeSs


ASSALAMUALAIKUM WBT





He's sooooo cheeky (not in a good way) like I'm gonna cekik dia hidup-hidup yuno. Dia seketul manusia yang sangat poyo. Poyo in my terms also known as annoying. Siapa je suka dengan orang poyo? Berlagak. Bajet tau semua benda. Kalau menembak orang itu bukan satu dosa dan kesalahan, sumpah aku akan hapuskan spesis poyo ini dari atas muka bumi!





Sorry, I'm allergic to poyo-ness. Manusia yang riak dan angkuh. Manusia yang suka mempersendakan orang lain. Seksaan akan bermula bila dia start call aku. Sembang macam tak ada hari lain. Nak je aku sembur, "bro, kalau tak ada cerita nak sembang, tak payah sembanglah." Atau mungkin "bro, pergi sembang dengan kaum-kaum poyo yang sejenis dengan kaulah." At least boleh lawan siapa-sembang-paling-angkuh. Ini sembang dengan aku, kau cakap apa pun aku 'hhmmm' kan aje. Sebab malas nak panjangkan cerita.





Selain itu, orang yang tak respect orang lain juga termasuk dalam senarai manusia-manusia yang aku allergic. Yang tak tepati janji. Yang cakap lain, buat lain. Yang berpura-pura. Yang kaki ampu. Yang suka ambil barang orang tanpa kebenaran. Yang ambek nama anak yang orang lain dah simpan lepas tu letak dekat nama anak sendiri walaupun dah tau orang lain nak nama tuuuuu. I even mention dekat header 'mother of an unborn _____' kot wey haissshhh.





Emo. Macam kita dah beratur panjang dekat kaunter nak beli handbag yang kita dah aim lamaaa gilaaa tibe-tibe orang lain potong que terus rembat handbag tu and kalau ada handbag lain yang sama pun tetap takkan sama macan handbag yang kita nak... yes yes.. memang nak marah tapi dah ambek jugak nak buat camana handbag dah kena rembat so kita buat-buat cool saja laaa... jaga handbag tu elok-elok takut orang lain pulak yang rembat nanti ok bye.





But still, you're just disgusting. I swear!



No comments:

the history

Followers