Thursday, December 3, 2015

iN a (ToUgH) ReLaTiOnShiP




I told you, life is not easy. Oh, hello December (lambai-lambai). Assalamualaikum sumorang! Update, update, update. Satu, semester dah bukak, kelas dah start, seven subjects in the list and I'm suicide-ing. Basically. Dua, it's almost 2016 and throwback throwback dah jadi macam habit lately. Tiga, well, back to my first sentence, life is not easy. And I'm facing it.





My first experience bercinta, terus dah 'long-distance-type-of-relationship'. I was doing fine at first. Tak pernah rasa jauh pun. Tapi Tuhan kata, jodoh tak panjang. Nak buat macam mana. I moved on. Ni dah jumpa the next other half. Kenal few month, (as usual it was started with drama-drama annoying) lepas tu lama-lama sayang. Kenapa ntah Tuhan selalu uji jalan cerita cinta aku, tiba-tiba dia kena pergi jauh. Eh, I'm not questioning Allah why He's giving me this kind of ujian you know, it's a bit tough, tapi demi masa depan dan kerjaya, pergh pergh pergghhh... pergilah, bang.





So, long-distance relationship wasn't that bad. I've been there before. Dah pernah rasa susah payah macam mana berkorban dengan orang yang kita sayang (walaupundiataksayangkita) so this time around, I'm not asking for anything, just hope than he can gives me his complete trust because I don't know how to assure his feeling seriously aku berserah semuanya pada Allah berdoa supaya hati dua-dua makhluk yang rapuh ini teguh kuat walaupun berjauhan macam kekok pulak tulis ayat-ayat begini ok lah, bye!





Selamat berjuang kanda (ciumanterbang)



No comments:

the history

Followers